Då var vi hemma igen. Och som alltid är borta bra men hemma bäst. Jag har lite svårt med att jag redan på söndag ska ut på nästa resa. Då åker vi till Sverige igen för ännu en vecka med konståkning.
Att leva ned den Italienska kulturen i två veckor sätter sina spår och så här stor har jag nog inte varit på ohyggligt länge. Nu hade jag lagt på mig redan innan men NU tar vi tag i det här igen.
Konceptet är klart och det som jag vet fungerar. Wellobe och träning. Nu ska här noteras med mat och rörelser så ska vi förhoppningsvis få ordning på figuren igen.

Du kanske också gillar